Wednesday 26 September 2012

adakah ini hikmahnya?

hew, heew... ehh, lupa lak. Assalamualaikum ^^v

hari ini aku takde mood kat sekolah, kejap-kejap ok, kejap-kejap aku melenting.. opss, sorry Faizol die yang tempat aku lepaskan marah aku. kesian die hahaha!!! aku tak tahu la sejak kebelakangan ni aku mcm takde semangat nak gi sekolah. kau orang nak tahu kenapa? meh cek citaq..

ehem-ehem, sebenarnya aku couple dengan seorang mamat niey. buat masa ni aku terpaksa di rahsiakan atas disebabkan urusan tertentu. acehh, Muhammad Akmal Asman ? aku anggap die mase silam aku. masa ni la aku nak bangkit dari tidur yang panjang. ok, dah cukup sambung cite ni.. haritu aku gaduh dengan die sebab ape? sebabnye aku la yang tetibe nak mengamuk. hambek kaw " dah la kite kawan je " hmm, mulut takde insurans lansung then kat sekolah dah macam tikus aku ni sebab syg aku tengok aku slek je. Omg!!! you marah ekh?? haruslah kan. hmm, sorry dear. mulut kite jahat :(

sepanjang beberapa hari ni, itu jela yang berlaku.. bile aku nampak die aku akan tengok je die tapi bile die pandang aku, aku pulak yang buat-buat tak nampak. hahaha!!! sedih ok, aku nak tegur die tapi takut die bla mcm tu je tak ke bengang? -,-

tapi tadi mase aku nak balik aku ternampak die keluar dari makmal, aku teringin nak tengok muka die, rindu kot <3 tapi aku bukan pergi kat die aku pergi kat kawan aku sebab tetibe je jantung aku berdegup laju. lol, apakah? nak dijadikan cerita, aku pun gi la bus stop nak tunggu ibu amek, then die datang kat aku. Omg!!! muke die comel. indahnya ciptaan Allah ni :) aku puji dalam hati je kalau puji depan-depan nanti seluar die koyak. hahahha.

then, cakap-cakap sampai ayah die sampai. balik rumah je ibu terus cakap " hey ika, ade surat untuk kau" aku malas nak ckp pape mesti surat dari kolej dari mana nak suruh aku sambung belajar la tu. hmm, malas nak tengok -,- sekali ibu cakap " weyh, ni surat dari SPA la" terus aku terdiam and berhenti. Ya Allah, itu lah yang aku nanti-nantikan selama ni. itu bermakna aku akan sambung belajar and terus dapat kerja sebagai nurse. huhuhu, rasa macam nak pitam kejap. aku siap boleh tanya ibu " yeke surat tu untuk ika? entah-entah die salah hantar surat" cehh, dalam jantung dupp dapp duuppp dapp tu., haaa, betul la surat untuk aku...

yes, aku memang nak pergi.. giler kau taknak??? itu peluang untuk aku. terima kasih Ya Allah kerana bagi aku peluang sekali lagi. kau maha pemurah lagi maha pengasih :) happy giler seyh, yela walaupun baru temuduga itu dah cukup ok untuk aku. dan sekarang ni aku tengah serabut macam mane aku nak lepas dari interview tu sebab aku ni ade darah gemuruh. haishh!!!! aku nak sangat belajar kat situ.. aku harap ade lagi peluang supaya aku tebus semuanya..

dalam setiap perhubungan pasti ade masalah kan? dan hari ni aku bahagia sangat bile aku dapat baik semula dengan syg aku then aku dpt berita baik bile dapat temuduga tu.. haishh, rasa tak sabar aje:)

No comments:

Post a Comment