Sunday 28 October 2012

bila STPM semakin hampir :D

assalamualaikum ^^v

STPM? apakah? menatang ape tu? ia adalah sejenis virus yang semakin merebak di dlm fikiran dan tubuh badan aku.., ohh, mengapakah? aku tak ready ape2 pun tolong la... sekarang ni aku ashik ber-FB memanjang.., takde mase nak tengok buku laen, buka muka buku juga., sampai la ibu aku bising sebab ngadap muka buku, hubby aku pun same., tension die dengan aku sebab online memanjang.. hahaha.., sorry biy, tak boleh kikis la..., kalau boleh tiap hari bergaduh pasal muka buku ni sebabnya gedik aku tu memanjang jealous.., ape yg die nk jeleskn pun aku tak tahu... hahaa

bile STPM semakin hampir, kusut juga kepala aku ni... sebab tak ready pape.., semua last minute mampos aku.., esok nak stay back la.., study group reramai.., kepala hotak dah jam.., bye-bye

No comments:

Post a Comment