Friday, 21 September 2012

cinta tak semestinye bersatukan?

gambar yang terakhir aku dengan dia <3


betul ke ape yang aku buat? mungkin betul kot. kenapa ye aku tak boleh nak lupakan kau mcm mane kau lupakan aku? selama 11 bulan kite bersama macam-macam aku rasa. tapi sekarang kau dah lain, dah berubah. sikap kau, cara kau. semuanya... akmal, aku rindukan kau! setiap perkataan " I LOVE YOU" dr mulut kau bagaikan mimpi ngeri untuk aku sebab aku tak mampu nak dengar lagi perkataan ni keluar dari mulut kau, sungguh aku rindu dengan hamba Allah yg seorang ni. kenapa ye kite diduga mcm ni? betul ke ape yang aku rasa?

masej yg aku nak sangat die jwab " pernah tak kau mencintai aku? walaupun seminit dua, pernah tak kau rasa sayang dan cintakan aku? mencintai aku sebagai Nurul Syafiqah Ram Rose? "

akmal, aku harap sangat kau balas masej aku, aku nak tahu isi hati kau. sekiranya jawapan kau tidak, aku faham sebab itu yang aku rasakan. aku selalu bermimpi kau berada disini, disamping aku tapi aku tahu semua tu hanya mimpi dan angan-angan aku. ye akmal, aku tak pernah rasa cinta kau tapi aku tak tahu kenapa kau buat aku tenang. bila aku fikirkan kembali, ouuhhh ye, itu cume mainan hati. kalau mainan hati kenapa ye aku selalu mimpikan kau? dalam mimpi tu aku rasa bahagia sangat dan aku harap semua tu realiti kalau boleh aku taknak ade sesiapa kejutkan aku dari mimpi ni. tapi, semua tu hanya mimpi kan? mainan tidur :/ realitinya, adalah mimpi yang ngeri untuk aku sebab aku terpaksa hilang kau. tolong kejutkan aku akmal! aku tahu kau takkan mendengar.

kau dah pergi dan takkan kembali... Ya Allah, tolong la hapuskan perasaan aku ini terhadap dia :')

No comments:

Post a Comment