Wednesday 19 September 2012

Hanya Kamu Yang Ku Mahu

Assalamualaikum,, hye all :)

cehh, "all" konon, macam la ade yang baca blog aku niey hahaha ^^V takpe la tak kisah la semua tu. aku buat blog nie sebab aku nak luahkan aje ape yang aku rasa. sesiapa yang follow aku tu thanks ya walaupun sebenarnye aku yg promote blog sendiri. muka tak malu memang macam ni :P ade aku kesah? dah fieqa stop merepek. btw, aku rindu kawan-kawan aku yang ada kat perantauan tu :/ giler tak rindu? tapi aku tak tahu la dieorang rindu aku ke tak. hope kau orang rindu aku la.

tadi kat sekolah, aku dapat paper MUET. band 2 je? oh my english!!!! macam mane aku pass niey -,-' pening fikir pasal muet tu. susah tu susah la juga, tapi aku ada banyak masa lagi nak improve english aku. ohh myy!! takut sebenarnye. kat sekolah aku selalu je mengelamun tu dah 1 kes, belum lagi masuk aku tidur time BM and SEJ -,- entah kenapa subjek favorite aku niey la yang selalu aku akan rasa mengantuk tahap gaban. hmm, sampaikan cikgu aku cakap die nak tukar bidang lain. kate die nak jadi penyanyi sebab tiap kali die buka mulut aku mengantuk time die tutup mulut aku segar. hahaha, maaf cikgu, suara cikgu dodoikan saya ^^v

"ku kan selalu mencintaimu takkan ku bohongi hati ini, hanya kamu yang ku mahu cuma kamu yang ku rindukan, saat kau tak disini"
* takkan pisah by randy pangalila...

aku selalu dengar lagu ni sebab lagu ni aku tujukan khas untuk someone yang aku cinta sampai mati. siapa lagi kalau bukan the apple of my eyes muhammad akmal asman. awak, saya rindu awak sangat-sangat. kalau boleh aku nak sangat Allah bagi aku masa untuk aku and dia. untuk hubungan kami yang aku sendiri tak tahu. it's complicated! hari-hari yang sebelum ni, aku try masej die elok-elok tapi takde respon pape pun -,- sedih kan? whatever la. so, aku dapat idea bagi die masej bebanyak, panjang-panjang, cakap bukan-bukan tuduh bukan-bukan and akhirnye die balas pun. walaupun dalam masej tu die marah aku, tapi aku tak sedih pun sebab time tu senyum aku sampai ke telinga. Allah je tahu macam mane aku rindu die :) awak, sorry sebab buat tension sebab dapat makwe yang giler macam saya. aku bersyukur sangat die masih nak reply masej aku walaupun sekali je. lepas tu aku minta maaf dengan die, dah buat salah mesti la minta maafkan aku taknak die salah faham dengan aku sebab aku memang sengaja buat die marah. tapi aku yang happy dapat masej die. kalau boleh aku nak bagitahu setiap orang dalam dunia ni aku cintakan akmal seorang saje :) huhu...

p/s : awak, izinkan saya duduk di dalam hati awak untuk selamanya boleh?
p/ss : saya sayang and cintakan awak sampai mati ^^v

maaf, entry niey panjang dan bosan sebab akhir sekali aku cerita pasal hubby aku . trolololo

No comments:

Post a Comment